Muzyka

środa, 7 października 2015

Konkurs!!!!!

Cieszy mnie, że chociaż część z was jest zainteresowana pomysłem zrobienia konkursu. Mam nadzieję, że więcej osób weźmie w nim udział i ja również serdecznie zapraszam.
Tak więc co? Zaczynamy?
Zasady są proste: chcę, żebyście w dowolny sposób zinterpretowały, dlaczego Elsa po śmierci trafiła do bardziej "współczesnego" świata. Przypadek? A może wewnętrzna ingerencja królowej? Same to oceńcie! Forma dowolna, puśćcie wodze fantazji! 
Na wsze prace czekam do 29 października. Możecie je wysyłać na mojego maila (julietta1155@gmail.com) albo wstawić w komentarzu pod tym postem. 
W zależności od ilości osób, które wezmą udział przewiduję niewielkie nagrody:
1 miejsce - Możesz wybrać dowolną postać z dowolnego filmu lub bajki, którą w jakiś sposób wplotę w akcję mojej historii.
2 miejsce - Jakaś postać cię denerwuje? Coś na to poradzimy...
3 miejsce - Specjalny rozdział z dedykacją.

Liczę na was! Powodzenia!!!

2 komentarze: